نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
دو هدف نهایی یوونتوس برای خرید زمستانی

دو هدف نهایی یوونتوس برای خرید زمستانی

یوونتوس همچنان مشتاق به خرید دوسان ولاهوویچ است و آنها دوست دارند او را در پنجره نقل و انتقالات ژانویه جذب کنند و در واقع او هدف اصلی یوونتوسی ها برای نقل و انتقالات زمستانی می باشد. البته یوونتوس به غیر از ولاهوویچ، یک گزینه برای خط میانی به اسم ویتسل نیز در نظر دارد.

 

توتو اسپورت گزارش می دهد که بیانکونری 50 میلیون یورو به اضافه یک بازیکن برای جذب او پیشنهاد می دهد و آنها بر این باور هستند که این بازیکن می تواند مشکلات خط حمله را کاهش دهد.

 

این مبلغ ممکن است برای متقاعد کردن روکو کومیسو برای فروش او کافی نباشد و گزارش می گوید رئیس فیورنتینا ترجیح می دهد او را به باشگاهی خارج از ایتالیا مبادله کند.

 

یووه می تواند پول بیشتری را برای خرید او جمع آوری کند، در صورتی که بتواند یکی از بازیکنان خود را به صورت نقد به فروش برساند، در حالی که آرون رمزی گفته می شود استادیوم آلیانز را ترک خواهد کرد.

 

مدیاست نیز نوشت:

 

به نظر می‌رسد باشگاه‌های انگلیسی و اتلتیکو مادرید وضعیت مالی بهتری نسبت به یووه دارند و این بدان معناست که می‌توانند از نظر حقوق و مزایا، شرایط بیشتر و بهتری را از بیانکونری‌ها به او پیشنهاد دهند.

 

در حالی که هنوز چیزی قطعی نشده، این انتقال از قبل برای یووه یک انتقال دشوار به نظر می رسد.

 

آلوارو موراتا یکی دیگر از گزینه های بیانکونری است و اگر آنها نتوانند ولاهوویچ را جذب کنند، می توانند به جای این بازیکن، گلزن اسپانیایی را با انتقال دائمی به خدمت بگیرند. البته ترجیح یووه ولاهوویج است.

 

توتو اسپورت در بخش بعدی نوشت:

 

یوونتوس بعد از ولاهوویچ به دنبال خرید ویتسل از دورتموند نیز می باشد و الگری تصمیم دارد بازیکن 32 ساله ی بلژیکی را برای سر و سامان داد به اوضاع خط هافبک خود خرید کند.

 

البته کارشناسان ایتالیایی بر این باور هستند که این بازیکن کیفیت چندانی ندارد و نمی تواند مشکلات خط میانی یووه را حل کند.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: